niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki


 Przygotowania do świąt czas start :-) 



 Został nam tydzień do urlopu.Jedziemy na tegoroczne święta do Polski :-) 
 Ale mimo to postanowiliśmy kupić choinkę,by zaraz po powrocie czuć jeszcze te magie świat.
Mikołaj był dla mnie w tym roku bardzo dobry :-) byc może dla tego ze byłam grzeczna :-P
 Jak zawsze mam dla was zdjęcia z ostatnich chwil.Myślę ze nie trzeba więcej mowić po prostu zapraszam do oglądania :-) 

   Kto czytał mój ostatni post wie ze kwiatki sa prezentem na
             Moje 26-e urodziny ❤️





                          Hoorn 



  



      
     Prezent Mikołajkowy :-) 
Udało nam sie upolować na szperach 
stolik który kupiliśmy za 10 euro ;-)

             Kolejne kwiaty :-)







Stoch dzis niestety nie dał nam powodu do radości.. 
Najlepszym sie zdarza 



 
A jak was dzis zaskoczył Mikołaj?
Jestescie zadowoleni ze swoich prezentów pochwalcie sie  co dostaliście i czym wy obdarowaliscie swoich bliskich 
 Pozdrawiam was cieplutko :-* 
Zapraszam na instagram 
#Pyrtunia  

22 komentarze:

  1. Te świeczki są cudowne! A piesek niezwykle uroczy :) Oj dla mnie w tym roku Mikołaj również był bardzo dobry ;) Świetne zdjęcia!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w lidl-u :-)
      Dziekuje za odwiedzinki :-*
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Lwie kapcie wymiatają! Bardzo podobne kupiłam koleżance na urodziny. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez dostałam je w prezencie na urodziny :-)
    Bardzo cieplutkie sa zabawa dla mojego Lolka :-*
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post a w szczegolności piesek :)

    www.kuriatka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiscie nie obchodze mikolajek , u mnie prezenty są na święta :)
    Fajne zdjęcia !
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kapcie i płaszczyk !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ślicznego pieska :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)
    Mam prosbe,do swiat musze miec 100 obserwatorow,pomozesz? ;)
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kwiaty ;) Masz rację zapach świeżej, żywej choinki daje ten super świąteczny klimat ja niestety muszę cieszyć się sztuczną :( Zapraszam do mnie ! :) Klik
    może obs za obs ? jeśli tak to zacznij a ja się zrewanżuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda choinka ma swój urok u mnie jednak żywa wygrała :-)
      Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  10. Te skarpetki i czapki są mega urocze!
    Zakochałam się w różowej czapce mimo tego, że nie jestem zwolenniczką kolorów haha.
    W tym roku Mikołaj zadbał o moją szafę z butami i przyniósł mi kolejną parę.

    Pozdrawiam,
    Wiktoria z http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kolor różowy ;-) ale z rozwaga samarski sie nie przesadzać z ilością różu na sobie :D
      Mikołaj wie czego kobieta najbardziej potrzebuje :-)
      Pozdrawiam :-*

      Usuń
  11. Ja na Mikołaja dostałam książki, których bardzo oczekiwałam. :)
    Kapcie są prześwietne!

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień to czas cudownych chwil miedzy innymi prezenty :-*
      Pozdrawiam
      Wesołych Świat !

      Usuń
  12. Piękne kwiaty, te świeczki są super i oczywiście nie tylko. Super fotki
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Bardzo :-*
      Odkryłam w sobie nowe pasje miedzy innymi Fotografia ❤️
      Wesołych świat :-*

      Usuń