niedziela, 29 listopada 2015

Moje urodziny !!!


Dzis jest bardzo szczególny dla mnie dzień :-) 
 Właśnie dzis skończyłam 26 lat :-) 
Ten czas leci nieubłaganie szybko.
To prawda ze po 18-e lata uciekają szybciej...
Ale cieszę sie z tego co mam najważniejsze dla mnie to kochać i byc kochanym !! 
 
  Zostawiam wam pare zdjeć z weekendu urodzinowego :-) 

            Zapraszam do oglądania :-* 








 











 Weekend był cudowny ❤️
A jak minął weekend ?
W końcu  to ostatki wiec napewno i u was było hucznie imprezowo :-) 
Ja bawiłam sie swietnie 
Pozdrawiam was serdecznie 
Zapraszam na mój instagram 
Pyrtunia :-) 

4 komentarze:

  1. Spóźnione sto lat ! :) Przypominasz mi trochę Jessicę Mercedes. Ślicznie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziekuje Ci bardzo :-*
      Mam wrażenie ze moje urodziny jeszcze trwają zaczynajac od piątku :-) niech trwają :-)))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń