czwartek, 5 listopada 2015

Blisko tak a jednak daleko...

 Czy tylko ja mam takie wrażenie ze w każdej sytuacji jakiej by nie było czy racja jest po mojej stronie czy nie ktoś próbuje odwrocić kota ogonem i wzbudzić poczucie we mnie winy...

  Cały dzień czekasz na coś co wzbudza  w Tobie radość..a gdy nagle nadchodzi właśnie ten moment zamienia sie w koszmar ! 
Kiedys bym próbowała przekonać ze jednak nie ja popełniłam błąd.Teraz widzę ze to nie ma sensu..
 Po co przekonywać kogoś do swojej racji, kiedy nawet nie chce zrozumieć? 

 Łatwiej jest obrzucić kogoś błotem...i czuć sie bez winnym niż po prostu przyznać sie ze jednak "Sory"... Moja wina!
Łza cieknie po policzku.. 
Poczucie totalnej bezsilności ...


  Zachęcam was do wiary we własne Ja !! Poczucia własnej wartości siebie i w chwilach rozczarowań odwagi ducha by sie z tym zmierzyć.
Bo pamietajmy -
 Po burzy zawsze swieci słońce :-)

Moze ktoś z was w ostatnim czasie poczuł sie podobnie i chce o tym napisać? 
 Zapraszam :) 
Czasami trzeba to powiedzieć głośno by choć trochę poczuć sie lepiej ;)
Pozdrawiam cieplutko :-*


11 komentarzy:

  1. Czasami tak jest, że próbują z nas wariatów zrobić mimo, że racja faktycznie jest po naszej stronie :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko cieżko z takimi osobami rozmawiać i nasza bezradność wtedy daje nam po nosie i czujemy sie bezsilni :-/
      Dziekuje za szczere słowa
      Pozdrawiam :-*

      Usuń
  2. Masz stuprocentową rację :) Do tego mądrze piszesz :)
    Zapraszam na nowy post ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super piszesz bardzo mądrze,ładne zdjęcia :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś w sedno, przez ostatnie dwa dni miałam podobne rozterki! Trudno jest się przyznać do winy, ale nie ogarniam dlaczego dla niektórych jest to wręcz niewykonalne.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec jest nam znane to uczucie..
      U mnie dziś swieci słońce mam nadzieje ze i u Ciebie także :-*
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. I wydaje mi się, że masz szminkę w kolorze jakiego poszukuję;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie można nikomu pozwolić na poszerzenie granic nieprzyzwoitości. Nie dajmy się wrzucać w poczucie winy, jeśli robimy wszystko zgodnie etyką i zasadami współpracy. Jeśli jednak ktoś przyzna się do winy, doceńmy to. Pozdrawiam :) Dana
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie w 100%
      Dziekuje za komentarz :-*
      Pozdrawiam cieplutko :-*

      Usuń