niedziela, 8 listopada 2015

Jesiennie :-)

 

 Jesień w tym roku w Holandii jest bardzo ciepła jak na te porę roku.
Uwielbiam jesień wprowadza we mnie uczucie melancholii :-) 
 Wybrałam sie na spacer...nacieszyć oczy widokiem spadających,mieniacych sie w  blasku słońca liści  :-) 
Mmm idzie sie rozmarzyć...
  Moja propozycja na spędzenie jesiennej niedzieli...
 Spacer,który napewno poprawi nam nastrój pózniej jakiś pyszny obiadek...deser :-)
 A wieczorkiem grzane piwko z goździkami,blask świec,fajny film i pełen chillout przed kolejnym,ciężkim tygodniem w pracy.
        Zostawiam dla was kilka fotek :)
           
 
 





 
            Pizzę robiłam sama :-) 
      Jeśli chce ktoś przepis prosze pisać!
 
 
 
  
 
 
 
 

 
  

  

 A jak wam minął weekend moi kochani? 
Czy pogoda rownież zachęcała do wyjścia na spacer?
Pozdrawiam was cieplutko :-*


Oto przepis na pizzę 
Składniki :
dwie szklanki mąki pszennej,
jedna płaska łyżeczka suchych drożdży,
dwie łyżeczki oleju z oliwek lub roślinnego,
3/4 szklanki letniej wody,
szczypta soli,
jedna płaska łyżeczka cukru

         Przygotowanie 

Do szklanki z letnią wodą wsypujemy drożdże, sól, cukier i dolewamy olej – całość starannie mieszamy przez 3-4 minuty. Zawartość wlewamy do miseczki z mąką pszenną i wyrabiamy ciasto. Gdy ciasto na pizze jest już odpowiedniej konsystencji odstawiamy do wyrośnięcia na minimum godzinkę. Ja nie miałam zbyt dużo czasu,wiec, uformowalam kulke i wstawilam do piekarnika nagrzanego do temperatury 50 stopni na ok 20 minut.
Wyrośnięte ciasto wyluz na delikatnie posmarowane olejem lub masłem blachę – równomiernie rozloz ciasto na całą powierzchnię . Nie zapomnij uformować grubszych brzegów

Dodatki wg uznania :-) 
U mnie był ser tarty 
Kiełbaska z kurczaka
Mozarella 
Kukurydza 
Na gore posypałam ser feta :-) 
Sos do pizzy -posmarowany bezpośrednio na ciasto! 
Użyłam pomidory z puszki nie cała puszka tak mniej więcej na oko z łyżka przecieru pomidorowego dodałam troszkę ketchupu i oregano bazylia soso musi byc lekko gesty :-) 
Piekłam około 20 minut w tem 200 C ;-)
  
                 Zycze smacznego :-* 

34 komentarze:

  1. Jakie piekne jesienne zdjęcia!:))
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie w tym roku jesień jest bardzo życzliwa dla Holandii :) Na szczęście, bo nie lubię jak pada deszcz i jest zimno.
    Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki urok Holandii :-)
      Dziekuje za odwiedzinki
      Pozdrawiam :-*

      Usuń
  3. Ale słodki mopsik :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie :)
    bynola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przecudownego psa! :)
    A pizza wygląda smakowicie, aż mi smaka narobiłaś hah ;p
    Kocyk, herbatka i film to jest coś :3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pizza była naprawdę pyszna :-) Polecam serdecznie :-)
      Takie klimaty My kobiety lubimy najbardziej :-*

      Usuń
  6. wyściskałabym pieska <3
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzę z przyjemnością :-*
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jesienny mix :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-)
      Swietnie to ujęłaś :-)
      Zajrzę bardzo chętnie ;-*
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Śliczny pies i ładne zdjęcia, i pogoda- w polsce tak samo ładna :P

    pozdrawiam i wpadaj do mnie ;) | magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy chyba globalne ocieplenie :-) oby te ciepeł dni trwały i trwały ale zeby nadchodzące święta były biale :-) jak to byc powinno :-)
      Ściskam :-*

      Usuń
  10. Spacer jesienią to coś naprawdę cudownego ;) ta pizza wygląda po prostu przepysznie! ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I równie pyszna była:-)
    Pozdrawiam serdecznie :-*
    Dziekuje za odwiedzinki :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetnego mopsa! Jak się wabi?
    +Poproszę o przepis na pizze:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazywa się Lolus :-) jest kochany ;-*
    Przepis dodany :->
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne widoczki i uroczy piesek :) U mnie pogoda w weekend była brzydka, czyli deszcz i zimno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas juz tez więcej deszczu :-( idzie zimowa aura ;-)
      Dziekuje i Pozdraeiam Cieplutko :-*

      Usuń
  15. Ale uroczy psiak
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, masz super psiaka :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś nie lubiłam jesieni, ale niedawno ją polubiłam.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesień jest tak piękna jak w tym roku to jestem na Tak jak najbardziej :-)
      Dziekuje :-*

      Usuń
  18. Nie zawsze pogoda pozwala na miły spacer. Fajne zdjęcia :)
    Pizza wygląda Świetnie i na pewno skorzystam z przepisu :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nadeszły te gorsze dni jesieni... Temperatura spada coraz bliżej zera :-( zimno brr
      A pizza jest naprawdę pyszna :-)
      Polecam :-)

      Usuń
  19. Jesienne klimaty :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zmierza ku zimie tylko śniegu brak :-)

      Usuń
  20. Super blog ^^ jesień widać że sprzyja w Holandii (: pozdrawiam (: http://przemyslenianiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami pogoda potrafi nieźle namieszać :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-*

      Usuń