sobota, 17 października 2015

Pierwszy rok na nowym mieszkaniu

Dziś mija rok od czasu kiedy wprowadziliśmy sie na nasze mieszkanie!
We dwoje ❤️
W życiu każdego człowieka,nadchodzi czas kiedy zapragnie mieć coś swojego,swój własny kat na ziemi ;-) 
Na wszystko przychodzi czas.
Początkowo szukamy swojego miejsca a własne marzenia z czasem sie spełniają i osiągany wymarzony cel!
Może pare słów z " Życia wzięte " na mój temat.
Od kilku lat mieszkam w Holandii z moim narzeczonym.
Wyjechaliśmy tu do pracy,początkowo na 3 mc zeby sobie zarobić trochę pieniędzy ale postanowiliśmy zostać jednak nieco dłużej.. 
I tak to trwa do dziś jakieś 7 lat :-).
 Nie myślałam ze aż tak długo tu zostaniemy i ze właśnie tutaj odnajdę swoje m4😍
Przez pierwsze dwa lata mieszkaliśmy na hotelu pracowniczym nic specjalnego mały  pokój z łazienka.Z biegiem czasu wynajmowaliśmy domek ze znajomymi i tak przez pare lat.
Zapisaliśmy sie do gminy o mieszkanie.Czekalismy około 3,5 roku 
I wkoncu sie udało!
Dostaliśmy klucze !!
Dziś mija rok tak jak wspomniałam wcześniej :-) Bardzo sie cieszę bo dzięki temu dołączył do nas nowy członek rodziny na czterech łapach  Lolus ❤️ o którym opowiem wam coś więcej w następnym poście :-)
Mam nadzieje ze zainteresuje was mój świat widziany przez moje różowe okulary :-) 
I ze będziecie tu zaglądać i razem ze mną prowadzić tego bloga!
Bo to dzięki wam nabieram ochoty by pisać więcej :-)
 Zostawię dla was kilka fotek jak to u nas było i jest ✔️ 
Zapraszam do oglądania :-)










      A to jest nasz kochany Lolus ❤️

Jeśli podobają sie wam moje zdjęcia i chcecie zobaczyć dalsza cześć wystroju mojego mieszkania dajcie znać 😊

 Pozdrawiam wszystkim serdecznie 
 Beti 











8 komentarzy:

  1. Jaka metamorfoza! Schody wyglądają obłędnie! :) Gratuluję roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał :) niezła zmiana ;)
    gratulacje i powodzenia dalej :))
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogosferze :) Twój blog zapowiada się ciekawie. Gratuluję własnego m4 !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie cieszę ze mój blog wzbudza pozytywne emocje
    Pozdrawiam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń