niedziela, 25 października 2015

Zwiedzamy dalej :-)

Hejooo!
Dziś przychodzę do was z kolejna seria zdjeć mojego mieszkanka :-) 
 Z dołu zapraszam na gore!
Te pomieszczenia nie sa tak umeblowane w pełni jakbym chciała ale małymi kroczkami osiągnę w pełni to co chciałabym zmienić.
Co jakiś czas coś nowego dokupuje jakieś dodatki co sprawia ze mieszkanie staje sie coraz bardziej przytulne i przyjemniej sie w nim mieszka :-)



















Prócz sypialni sa jeszcze dwa pokoje ale nie sa one narazie tak umeblowane bym mogła wam je pokaz umówmy sie ze jak bedą gotowe to napisze  dla wam kolejny post i wkleję pare zdjeć przed i po :-)

Jeśli chodzi o sypialnie to chciałabym zmienić meble.Rozgladamy sie za czymś fajnym wiem ze napewno nowe łóżko szafa komoda odmienia ten pokój o 180 C :-) 
 
Tak na koniec zostawiam dla was zdjęcia naszej okolicy 
    Pozdrawiam i miłej  niedzieli życzę

 


15 komentarzy:


  1. super zmiana, zapraszam do mnie jestem nowa. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zmiany :*
    Dziekuję za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wyszło! Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ogromne zmiany, pięknie jest! Zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jaka zmiana! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeeeeeju pierwszy raz widzę taka rewolucje! Cudnie!
    zapraszam do mnie :) http://kalablog97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O Jezu! Gdzie Ty takie urocze mieszkanie znalazłaś?!

    www.pazzarossa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń