czwartek, 22 października 2015

Metamorfozy ciąg dalszy :-)

        
           Witam wszystkich!
W ostatnim  poście pokazałam wam jak mieszkam.Od momentu kiedy dostaliśmy klucze i zaczęliśmy remont.
 Jak ten czas leci...Jak sobie przypomnę ile naszej pracy jest włożonej w tym mieszkaniu to jestem dumna ze daliśmy radę :) 
Także wielkie dzięki naszym przyjaciołom którzy pomagali nam w uporaniu sie przy przeprawadzce i remoncie!
1 listopada zamieszkaliśmy już na dobre! 
 i tak to wyglądało i wyglada teraz :-) 

Takim
oto wspomnieniem od kuchni 
zapraszam was do srodka :) 
  






 
















Na kolejne zdjęcia na których pokaże wam jak wygada piętro domu,zapraszam już nie długo 
Mam nadzieje ze miło spędziliście czas oglądając wystrój mojego mieszkanka.
Całuje :-*
Beti
























4 komentarze:

  1. Wykonaliście ogrom pracy. Pozdrawiam :)
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od surowego stanu do pełnej aranżacji wnętrz, jestem pod wrażeniem waszej ciężkiej pracy. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń